24 februari 2009

Stockholm

Igår började dansen igen. Finally! Såå skönt att ha lite träningsvärk idag. Sjukt snabb koreografi, men roligt och peppande!

Jag bestämde mig redan igårkväll för att ringa och sjukanmäla mig idag. Vaknade automatiskt kl 07 då det blir äckligt ljust i rummet och är omöjligt att sova. Så låg jag kvar i sängen och lyssnade på min älskades andetag medan jag läste lite nyheter på corren.se. Älskar laptop!

Framåt halv 9 när vi börjat ta oss upp ur sängen, ringer Macke och frågar om jag vill följa med till Stockholm?! "Vi kommer och hämtar dig! Vi ska hämta en tank till rodden!" Jaja, jag hänkar väl då. Snabbsminkning och på med kläder. Med en knäckemacka i handen springer jag ut till den tutande bilen som va fullsatt med hela klassen.
Tog en extra shoppingsväng i Stockholmsstad :D Efter en god lunch i Kungshallen.

Nu har jag och min "sambo" (hatar det ordet) mumsat i oss varsin semla. Det är ju Fettisdagen idag! Fast jag tycker att det är äckligt med mandelmassa och det är alldeles för mycket grädde..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar