06 maj 2010

Funderar och funderar.. Det har blivit för mycket nu.
Jag och Björn har flyttat in i min morbrors hus.
Vi har fått hem världens goaste hundvalp, men som kräver uppsikt 24/7.
Vi har en trädgård o ett stort hus att ta hand om. Måla, skruva, fixa, byta...

Vi ska skaffa en häst till och vi ska flytta Lazagne. Han måste verkas snart dessutom, för vilka pengar då? Veterinärbesöken fortsätter. Önskar att han vore min egna häst, så hade det varit lättare att betala o ta detta..
Just nu är det Hannah som tar hand om honom, jag har inte tid.. Betalar flera tusen i månaden för ett intresse jag inte kan uttnyttja? Rimmar dåligt.

Känner mig elak som tagit min morbrors hus, samtidigt som jag älskar att vara här. Nu känner man sig inte förföljd här längre så jag antar att man vänjer sig. Fast Holly har pratat med honom. Djur ser sånt. Obehaglig känsla, men det har lugnat sig nu.

Fast den här sidan får ni inte se av mig. Jag berättar nu, så ni kan läsa. Men jag är bäst på att skaffa ett pokerface i sånna här lägen.
Jag delar hellre med mig av kärlek och vårkänslor som också bubblar inom mig. Jag har ju världens bästa Björn och nu har vi världens mysigaste mini-björn. Holly älskar oss o vi älskar henne. Vi har äntligen kommit ut på landet igen, där trivs vi som bäst. Det märks nog på både mig o Björn. Och Holly, som hatar lägenheten.


All respekt för Johan, hur du än ville ha det.

5 kommentarer:

Jessica sa...

Jag älskar dig <3

Anonym sa...

är det någon som sagt att du är väldigt lik din mamma...på alla sätt å vis....enklare att dölja,dra på lite smink åå le så har man lurat hela världen.INGEN annan ska bo i ert hus åå johan hade oxå sett att ni tog över d efter honom.Han kommer hålla ett vakande öga på er åå d känns tryggt att veta <3 åå du.....DIN mamma finns ALLTID här för dej<3 älskade unge <3 ÄLSKAR DEJ OÄNDLIGTMYCKET <3

matilda sa...

Finns här alltid.. Nära men ändå så långt bort <3

Linnea sa...

Jag respekterar om du vill hålla det inom dig. Men ofta mår man bättre av att prata. Jag finns bakom dig hela hela tiden. Det är svårt att ropa på hjälp, och svårt att höra av sig när det är svårt. Men du betyder så mycket för mig, att ingenting kan vara viktigare! Det är tur att du har Björn med, han är ju så fin :). Och Holly är en liten lycko-hårboll. Puss min fina vän, jag älskar dig.

Mickan sa...

Du är bäst Angelica såå söt.<3

Skicka en kommentar