07 december 2010

Nu händer det grejer! Jag vill inte avslöja nåt här ännu förens allt är klart. Men det här känns positivt för mig och jag är glad och stolt över mig själv. För jag har mig själv att tacka i slutändan. Tror jag =)

Var hos Josse i lördags och förkröka innan det blev 55an. Taco, allsång och en hel del vin innan. Jockiboi var också på 55an i sin rosa mössa. Jag tycker det är synd att han inte bloggar lika mycket längre www.jockibois.se





Igår klädde jag granen, och Björn kunde knappt titta på den för den är av plast. Bättre än inget säger jag! Och den barrar inte.
Gjorde även en sats med knäck som är livsfarlig för tänderna. Och så delade vi på en flaska glögg som värmde gött och nästan gjorde mig lite fnittrig.
Idag började jag dagen med en Holly-promenad. Mötte Björn i traktorn så vi fick åka med ner till stallet. Sedan dess har jag eldat och hör och häpna, vi har 22,9 grader här inne nu för en gångs skull. Sitter i linne t.o.m!
Gjorde en ny sats med knäck och de blev mycket bättre än igår. Började även bygga ihop ett pepparkakshus, får se hur det blir sen, tog en paus.
Nä, nu vill jag ha mer kaffe

1 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade unge....du ska va stolt men stoltare är jag som har en så jävla underbar,framot,drivande åå alldelesalldeles underbart vacker dotter inombords som utanpå <3 go girl du kan ta dej hur långt som helst <3 älskar dej gör jag i massor <3 //din mami 4äver <3

Skicka en kommentar