12 april 2011


Jaha, då har man varit i Sälen igen. Gött som alltid att få komma bort ett tag och bara njuta av bra sällskap och alkohol. Och skidåkning såklart. Men det är ju inte mycket att hurra för såhär sent på säsongen egentligen. Trots det drar vi dit igen v.16!


Annars då?

Har inte direkt prioriterat `datalivet´ efter mitt miljöombyte i livet. Känns som jag sitter framför en dator hela dagarna på jobbet nu när jag har hand om reservdelar till plåtverkstan. Och när man kommer hem runt 17 är det käk och sedan stallet som gäller.


Har inte handlat kläder på 1,5 månad heller!! Jag som handlade flera ggr/vecka när jag jobbade på Gina... Lite tråkigt men när fan ska jag använda vanliga/civila kläder?

Idag bröt jag shoppinguppehållet faktiskt. Köpte en guns & roses tisha från H&M här i Södertälje.

Ja, jag ligger i en hotellsäng på Scandic i Södertälje. Har varit här på kurs idag och imorn med.

Därför jag har tid med lite uppdates!


Härligt med massor av äkta garv som bara bubblar upp från maggropen. Man blir lite förvånad över hur svårt det är att sluta skratta, och det det värker i magen och kinderna spänner men du KAN inte sluta

1 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt hjärtat att få skratta lite ;P uuunderbar bild på en underbar kvinna <3 älskar dej sååå in i vassen <3 tack för boken jag fick,härrom kvällen skrattade jag så jag tjöt åå kunde inte sluta :D verkligen underbar bok <3 pösspöss //mami <3

Skicka en kommentar