19 juni 2012

I fredags åkte jag buss till stan för att se på fotbollen med Foppa & Rasmus. Musse ringde 5 min innan och var påväg till akuten för att sy! Så det blev bara Foppa och jag, men det räckte gott och väl.

Började lördagen lite lugnt i soffan med sons of anarchy. Björn hade feber.
Sen tog jag en ridtur i värmen. envisas fortfarande med att hitta nya vägar och gena över gärden för att komma fram enl kartan. Gick bra den här gången. Stötte på 2 rävungar, 1 rådjur och 2 hägrar.
På eftermiddagen började jag och älskling bygga ihop sängen.
Visade även audin för en spekulant som bestämde sig i princip direkt! I know the feeling..Man blir kär i den vid första ögonkastet.

På kvällen blev det grillat och kubbturnering hos oss. Kero, Malin, Foppa, Rasmus och Lappen med familj.

Lugn söndag med promenad, paj hos Grannarna, sängbygge och möblering av sovrum, köpa godis, fika med jordgubbar och glass hos mamma & pappa.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar