01 mars 2009

Balträning & feber




Och jag som aldrig har feber..
Kero och jag orkade bara va med första halvtimmen på träningen, sedan höll jag på att svettas ihjäl och snorade som aldrig förr. Han började tjata om pizza men jag ville bara ha glass. Det gick faktiskt rätt bra för oss ändå, fast vi missat så mycket.

Just nu ligger jag nerbäddad i soffan med nässpray, halstabletter och te, och kollar på Fear factor. Längtar till Parlamentet och Beck som är ett måste på söndagkvällarna.

I fredags blev det utgång med Josse och Matilda som planerat. Vi hade en egen liten förfest hos mig. Mange och Kindstrand kom förbi en sväng och spelade "jag har aldrig". Och grannen Jeppe ville också säga hej i sina shorts.
Hela kvällen gick på 40 kr(!). Folk tror verkligen att de är kung i baren under lönehelgen. Inte mig emot =)
Det roligaste den kvällen måste va när bussen tvärnitade och Matilda flööög fram och hamnade i knät på en stackars kille. Haha garvade så jag tjöt när jag tänkte på det igårkväll!

Igår cyklade jag till jobbet i det underbara vädret. Mycket att göra för en gångs skull, så dagen gick fort. Kvällen blev lugn med Älskling och godis. Somnade under melodifestivalen..

Over and Out..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar