13 mars 2009

volvo till salu...

Höll på att ge upp hoppet igår när bilen dog. Rusningstrafik också.. Bara ringa Robin som fick komma på 2 röda för att bogsera bort mig. Efter ett tappert försök så vaknade han till liv igen, men det gick bara ett par km, sen började det låta som ett flygplan istället. Då fick Björn bogsera mig till Bilbyter. Sen löste det sig med Robins hjälp och nya kol fån mekonomen =)


När jag kom hem idag stod maten på bordet(!) Underbart. Fläskkotlett, potatis och honungsmarinerad rödlök. Tack Älskling =)
Vi har varit på massage idag också, vilket massören rekommenderade mig att fortsätta med p.g.a min stela nacke och "huvudvärks-muskeln".

Har precis hällt upp ett glas vin och köpt en fet godispåse. För ikväll kommer David & Matilda över på lite Let´s Dance och varma mackor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar