04 maj 2009

Jaha, vart ska jag börja..? Det har ju varit långhelg och det har varit fullt upp. I fredags va vi hos Magnus Samuelsson och körde lite fyrhjuling! Vi va 8 st som körde på en bana de hade. Det va så jäkla kul, men det va jobbigt också! Fick träningsvärk i både underarmar o lår. Och konditionen fick också göra sitt. Magnus berättade att han körde all sin konditionsträning på fyrhjulingen.

I lördags tog jag hojen till Ikano och körde 12-17 där. Efteråt fick jag order om att åka till Tostebo, där det bjöds på grillat hos Björns mamma! Eftersom hon kom hem från Kina/Japan nyligen så skulle vi testa att äta med pinnar! Ja, det va faktiskt lite kul när man fått in snitsen.

Björn & Joar

Efter en kopp kaffe åkte jag till Matilda, där hon o Linnéa va. Och Milo, lilla valpen!


Jag och Linnéa drog vidare på hojen till 55an. Träffade lite folk där men kvällen slutade på platens med Blondy. Helt oplanerat.. men vi blev bjudna på skumpa av nåra och vi dansade som aldrig förr =)

Jag & Lilje


Sen skulle jag skjutsa henne en bit på hojen, då kommer polisen upp bakom oss och vevar ner rutan:
Aja baja! Det är farligt att åka genom korsningarna sådär!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vann ju "nästan" tävlingen.. Bara din envise far som kör som en dåre! Kyss

Skicka en kommentar