19 maj 2009

Riktigt bra kryssning måste jag börja med att säga. Väldigt många man känner och känner igen var med! Lite segt att dricka på söndagen med, så jag blev hemma från skolan igår. Tror faktiskt inte att jag var ensam om det. Skönt att det regnade så man slapp ha dåligt samvete för att man låg inne.


Nästa grej att se fram emot är väl torsdag för då är man ledig! Jobbar dock fre & lör.

Idag har jag varit på stan en sväng med mami. Hittade ett perfekt tyll till balklänningen och lite pärlor. Fick ett par örhängen och en lunch också. Mys! Tacktack.

Fick lite ryck när jag kom hem och började städa, diska, tvätta, städa Ellas bur, skruva upp en hylla.. jaa allt som aldrig blir av annars. Men det va skönt och jag hade sån energi till det idag!
Jag har t.o.m tagit en joggingtur runt stångån idag!!

Vem är jag?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar