06 juni 2011



Nu älskar vi sommaren och allt vad det innebär! Det är 24 grader idag, Holly och jag tar en långpromenad och bara njuter av värmen och sommardofterna från landsbygden.


Långhelgen har varit mer än välbehövlig. Lördagen spenderade jag med tjejerna i Norrköping. Lite shopping och gräsmatte-häng i stekhet sol med massa kalla sommarcider. Jag älskar oss, men saknade Matilda..



Igår var också en bra dag. Låg ute i solen mest. Sen kom familjen och grillade och vi red på gärdet. Jag och Björn avslutade kvällen med en promenad/ridtur och sedan godis framför BigBrother. Jag tyckte Simon skulle vinna så det blev ju ett bra slut.



Idag är det Sveriges Nationaldag. Grattis Sverige! Kommer blir mycket firande idag, men mest för släktingar som fyller år.



Lyssnar på lite Sherlock Brothers nu, blev lite mer inspirerad av dem sedan sångaren satte sig vid oss och trummade på Bandit boaten.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar