20 juni 2011

Sitter med en SIFO-undersökning som jag fått i brevlådan igen. Jag kan inte låta bli att fylla i och skicka in dem. Vet inte varför jag egentligen slösar min tid på det. Men jag kan inte låta bli!

Mysigt att höra regnet smattra på altantaket. Har dörren öppen så jag kan höra, för det är inte speciellt kallt ute.

Just nu: Bejben bakar kladdkaka, och ställer under tiden 100 frågor. "visst ska man smälta smöret?" "Vi har ingen kakao" "Rågmjöl är väl typ som vetemjöl?" "Den här formen kan man väl ha till kladdkaka?" (och håller upp en pajform) osv... får se hur det smakar sen.
Nu kom Jessi, grannen, med kakao. Bäst att lägga ifrån mig SIFO och datorn och vara social, medan regnet faller.

Blir nog ingen långpromenad med Bollen ikväll...

1 kommentarer:

Mickan sa...

Blev kladdkakan god;)? Allt bra?
Min nya adress är mickansvarld.blogspot.com

Skicka en kommentar