28 december 2011

Så här såg min julafton ut: Började med en promenad till Ros-Mari och Arne för grötfrukost och paketöppning. Sen fick hästarna julfrukost med äpple i morötter.
Sen iväg till Storskogen och fira med Björns släkt. Alla hade med sig varsin hemgjord matbit. Vi stod för rödbetssallad och julkorv.
Snapsa, Kolla Kalle anka och åt godis.
Sen till Ledberg för och öppna paket. Zebbe och Tindra var små tomtenissar och delade ut paket.
Glögg och rödvin, sen kom farbror och kusiner, Rasmus, Foppa och Danell och spelade hazard med oss. Sen kom även David när vi åt skinkmacka. Sen dansade och sjöng vi fram till 02 ungefär.

Detta önskar jag mig inte när jag fyller år, för det här fick jag i julklapp:
Skidfodral
Pjäxfodral
Infravärme
Receptblock
Qube
500 kr
Glögg
Nagelstickers
Fodrad flanellskjorta från biltema...
Ögonfransfärg
Presentkort på massage
Tavla
Väggord
Snapsglas
Strumpor
Parfym
Juldörrmatta
ArmFodral till iPhone
Blått nagellack
Pannlampan
Sytråd
Badsalt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar