09 februari 2012

Björn drog direkt in till stan, för att hämta ut sina nya skidor, när jag kom hem med bilen.
Inte kul att äta själv och har varken ork att vänta på att mat ska bli klar eller inspiration att göra nåt av den frusna spenaten i frysen och det gamla riset i skafferiet. Typ det som finns.
Sååå nu sitter jag med kaffe och macka i köket med tända ljus och lyssnar på bandit.

Det blev lite fel idag. Björn glömde släppa ut hästarna och när jag upptäckte det när jag kom hem fick jag bara ont i magen. Tycker så synd om dem som stått stilla inne hela dagen.. Ingen lunch hade de fått heller. Så jag fick släppa ut dem nu vid 5 på em och ge dem massa hö i hagen.
Idag kommer svärmor hem igen efter ett par dagars möte i Stockholm. Då blir allt bra igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar