20 februari 2012

Jaha, börja 05.30 denna vecka då...

Kan berätta lite om helgen. I fredags va det fest. I lördags var det fest.
På fredagen hade jag fest hos mig med ca 15-20 pers från alla möjliga håll, både Gamla och nya. Otroligt bra stämning! Turid hjälpte mig att städa undan det värsta dagen efter. Hela köket var fullt med citroner, tomma tiquilaflaskor och salt! Kände imorse hur kladdigt och fullt med salt det fortfarande var på golvet.

Och ja som ni ser så hade nån/några skottat igen båda dörrarna och lämnat en bil som vi fick putta undan för att komma ut. Hittade även en lite lapp på kylskåpet igårkväll. Haha precis så det ska va, galet!

För att dämpa bakfyllan tog jag och Adrian en ridtur ihop. Möttes halvvägs och då är det inte så långt emellan, så det blir nog fler ggr.

På lördagen sen blev det fest hos Emil i Ljungsbro som fyllt år. Lite lätt sliten men inga problem att gå på igen. Igår däremot.... Uschaan, man tänker "aldrig mer" som så många ggr förr. Men jag vet att nästa helg är suget tillbaka.

Söndagen bestod av Ett par promenader på isgatorna, sova i soffan, mat hos svärmor och till sist en veterinär föreläsning på Ödegården.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar