01 december 2009

Idag fyller Jonna år, bilden avslöjar hur många...
Älskade, underbara unge!











Haha, hittade dessa i kameran. Verkar som att han gör narr av mig i smyg. Ska nog få honom att ångra sig. Han tycker nog det är snyggt med långkalsonger o militär t-shirt så det ska jag ha på mig nästa gång, så får vi se om han hittar nåt i min garderob att kontra med?












Huset sackar ihop! Jävla fuskbygge! Minuspoäng flickor.
Jag va faktiskt inte ens med på huset, jag gjorde knäcken då.

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA, hur fan kunde det bli så?!?! /Linnea

Anonym sa...

ni är ju bara sååå söta...älskar er!!!!fuskbygge....såg du inte tomtarna som låg i en hög!?! jag gissar på TOMTEFYLLEFÄZT ;P dom gick nog loss på Björns fylleångor efter sälenresan ;D kramkram/mami

matilda sa...

HAHA nej vad knas! Skyll på Anna eller vad hon hette, hennes deg!

Jessica sa...

HAHAHAHAHA!

Skicka en kommentar