03 december 2009

Vilken känsla det är att öppna chokladkalendern varje morgon. Det är bara till jul man får börja dagen på det viset. Tog mig upp imorse för att kolla julkalendern, men det va det tråkigaste jag varit med om. Gillar barn sånt idag? Jag som växte upp med trolltider, sunes jul, greveholm, pelle svanslös m.fl.


Nu har jag häst på heltid också. Tiden går fort. Vi ska flytta honom till Stenholmen 1 jan, som det ser ut nu. Lycka! Ska åka ut till honom om en timme o ta en ridtur. Ska även skriva papper med Linda eftersom hon fortf äger honom.


Igår va jag på ljusparty hos Parre, handlade för 759 kr !? Hua. Men det va så mys så nästa tors, den 10e, ska jag ha ett eget ljusparty !


Inhandlade min första julklapp igår på lunchen. Till Malin faktiskt hihi

0 kommentarer:

Skicka en kommentar