26 januari 2010

Jag & Parre

Blandar drinkar

AllA!


Födelsedagsbarnen

Full fart


Ojojoj, vilken fest det blev! Jag är jättenöjd. Alla va så glada o alla gick inför att klä upp sig till vårat tema: raggare/50-tal.
Inte lika roligt att städa.. Golvet var helt svart där vi hade dansat, såg ut som nån sladdat runt i ringar? Och så fick vi ta varsin spya i 2 olika garderober. Fy fan för o torka upp efter andra!

Igår besiktades Spaghetti&köttfärssås (=Lazagne=hästen.) Linnéa hade lite problem att förstå tidigare inlägg.
Han var i god kondition och såg välvårdad ut. Alltid kul att höra, man känner sig som en stolt mamma till den lilla envisa skiten.
På kvällen ringde dem från stallet o frågade om han va sjuk? Gu va folk hittar på o va snabbt ryktet går! Ska sätta upp en lapp idag så ALLA vet om den lilla besiktningen.


Den efterlängtade o välbehövliga lönen kom in igår också. Fast jag har redan gjort av med hälften typ haha fy för hyra, mat o bränsle.

Måste köpa pjäxor till mina nya skidor innan vi åker till Sälen v. 11 yahooo!
Och köpa skoter innan vi åker till Härjedalen v. 8 woooohoo!
Alldeles för stora pengar behövs just nu känner jag...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar