21 januari 2010

Jävla Fejsbuck! "Hoppsan! Något gick fel.." hela tiden?!

Idag är jag ledig, ja fy tusan va sköönt! Älskling däremot fick åka kl 4 imorse (synd att kalla det imorse, snarare inatt). Snöröjning igen!
Men ikväll har vi bokat en bio. Kl 18.15, börjar vi bli gamla eller? Det blir ju så sent annars bla bla...
Snabba cash

Har precis lärt mig att trä symaskinen o spolat undertråd. Fränt! Fast jag misslyckades lite...


Igår fick Spaghetti&köttfärssås nya skor. Adrian, min gamle vän från fjortistiden, är ju hovslagare nu så han fick äran.

Idag har jag en att-göra-lista. Det har jag alltid de dagar jag är ledig.


-tvätta (fanns ingen tvättid)

-ringa o boka veterinärbesiktning (tel.tid mellan 8-9, jag vaknade 09.14)

-stallet, måste klippa man o svans på Spaghetti&köttfärssås idag.

-köpa kjol o skjorta till lördag + sy om kjolen...

-köpa margarin så jag kan baka kycklingpaj tills bejben kommer hem.

-sola


2 kommentarer:

Linnea sa...

vem fan ar spagetti&kottfarsas? :D

Lickis sa...

Det är Lazagne, min häst ;D

Skicka en kommentar