18 januari 2010



Nä, nu ska jag nog uppdatera lite! Ja, Josse nu stannade du väl till lite när du fick nåt o läsa hihi.

En av de största(?) händelserna i mitt liv har väl skett senaste veckan -Jag har fyllt 20 år. När man va mindre tyckte man att 20 var så himla stort o vuxet o jag har verkligen inte viljat bli vuxen än! Men nu sitter jag här. Fy fasen.

Det är faktiskt ingen större skillnad ÄN. Man har lämnat tonåren o gått in i en ny period som knappt har börjat. Men jag tror att det här året, året då jag fyllde 20, kommer innebära en stor förändring. Vi ska skaffa hund, pratar om att flytta till hus o vi måste väl ändå förlova oss snart? Firar faktiskt 5 år iår.

Jag fick en symaskin av släkt o familj. (vuxenpoäng igen)
Och ett par skitsnygga skidor av älsk. Måste användas väl iår. Ska fixa pjäxor snart med.

Tror det rullar in en fet lön nästan måndag med. Jobbade alldeles för mycket i dec. Spyyr på detta jobb. Men nu kommer ju alla vårkläder. Yey


2 kommentarer:

josssan sa...

ja det där var på tiden;)

Anonym sa...

Håller med josse ;P du hjärtat vet att d låter klyschit men man är inte äldre än vad man gör sej ;) åå så läste jag nått om förlovning...JAAA!!! det är på tiden heeelt klart...hahaha!puss på er/mami <3

Skicka en kommentar