08 februari 2010

Har varit hos den här stackaren 3 ggr idag, totalt 5 timmar. Ja, jag har varit ledig idag. Sov hos mamma o pappa i Ledberg inatt.

Nu är jag hemma igen o dricker en kopp rött te med honung. Men var är min älskling? Åre en vecka. Fy va orättvist o fy va tråkigt för mig.

Imorn är det jag som har ansvaret på Gina i CITY. Både öppnar o stänger så jag har fått kort o nycklar osv. Härligt att hon litar på mig =) Alla city-tjejer åker på den årliga trippen till okänd ort imorn-ons. Så jag ska öppna o stänga på ons också. Nästa vecka är det Ikano-brudarnas tur. Är lite nyfiken på var vi hamnar.

NU flyttade sig den där F***an från min parkeringsplats! Finns få saker som gör mig så förbannad! Kände mig som en gammal tjurig kärring när jag skrev min klagolapp med stora bokstäver i tuch o satte på hennes vindruta! Men det är ju inte första gången hon står ivägen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar