11 maj 2012

Åkte en väg till Motala på jobbet igår för att hämta den här lilla tätningen... Känns kanske onödigt att offra nästan 1,5 timme när den kostar 27 kr? Men ack så viktigt för att få färdigt på en bil i tid!

Kvällen blev rätt lugn igår. Björn var på jaktmöte/föreläsning och jag La mig i soffan och frös framför tv:n. Tråkigt att känna sig krasslig.
När "du blir vad du äter" började fick jag nog. Jag kände hur vaniljglassen jag precis mumsat i mig växte i magen. Uttråkad och som vanligt rädd för att bli en tjockis, tog jag mig ut och gick raskt rundan med Holly och tog in hästarna. Men det kändes inte tillräckligt. Glassen innehöll 195 kcal/100g (vilket jag ungefär fått i mig) Gjorde därför 40 sit-ups, 40 armhävningar. Ett gäng rygglyft och benlyft på det med och avslutade med streching.

Jag har satt upp ett viktmål som jag har -1 kg kvar till och 2 veckor på mig...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar