04 maj 2012

Hur fan ska jag kunna sälja han nu? Gjort iordning allt som var fel för att kunna sälja'n...

Min stjärt passar alldeles för bra i den där förarstolen. Mitt hår fladdrar precis lagom i draget från den där takluckan. Mina tummar vet alldeles för väl var knappen för att höja volymen sitter i ratten. Min högerfot vet precis vad svaret blir när den nuddar pedalen.
Jag är ett med min Audi, kommer man nånsin få den känslan med en annan bil?

FAN, att det inte är en kombi så vi kan ha kvar den så Holly kan åka med...

2 kommentarer:

Marina sa...

Tack Lickis! Jag vet men gör mitt bästa för att gå upp men det är inte det lättaste "/ har börjat träna igen och det brukar va det enda som funkar för att ja ska gå upp lite... Mitt mål är +8kg muskler! Jag ska kämpa på vettu! Måste ses snart igen... Får komma till er & kolla på alla lamm o hästar :) kram

Marina sa...

Jeansen kosta 399 :-

Skicka en kommentar