30 juli 2012

Köpt begagnade mc-stövlar och skinnhandskar idag av en kvinna i Linköping. Sitter som en smäck!

Bästaste Mange hade med sig smörgåstårta till mig idag, räkor och melon i, MUMS! så jag får käka min fiskgratäng-matlåda imorn istället.

Övningskörde en Lill-sväng med Rosa idag igen efter jobbet. Ville testa KTM'en, men eftersom det inte finns något batteri för tillfället så måste man kicka igång den. Inte nog med att ha släpar den över vårat nylagda, mjuka grus... Efter ca 20 min kickande gav jag upp! Svetten rann ÖVERALLT, armarna var helt slut, svordomarna kastades ur min mun, benen gick knappt att lyfta och ja fy fan! Min t-shirt är fortfarande BLÖT.

Blev en sväng på Jockes istället och imorn ska batteri ta mig fan inhandlas så även lilla jag kan starta den där 150kg-klumpen.

Avslutade kvällen med en ridtur för att lugna nerverna. Funkade bra idag då både hästarna var otroligt snälla. Tack älskade djur!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar