29 juli 2012

Riktigt lugnt och skön helg! Lagade god mat och tog ett par glas rödvin i fredags med min bättre hälft. Vi satt vid köksbordet med tända ljus och spelade kort hela kvällen.
Igår tog vi sovmorgon till 10(?) och gjorde sedan färdigt staketet på framsidan. Tog en sväng in till stan för att köpa mc-utrustning och kollade på en hoj som vi sett tidigare på blocket.
Kvällen blev lugn även igår med en rejäl ridtur i skogen, yatzy och smoothie. Satt fram till 23.30 och pluggade mc-teori tillsammans på datorn.

Söndag: idag vaknade vi av att Holly hade rymt, hon tyckte det va roligare att springa på åkern och hälsa på Tessan och Matte eftersom vi sov ända till kl 08.30... 3-års-trots?! Hon har även bitit sönder en dyna och kissat inne senaste veckan?

Efter att ha hämtat hem henne igen käkade vi frulle på framsidan. Jag övningskörde för första gången med Rosa och Jocke idag. Jag har så snälla människor omkring mig som vill hjälpa till! Tackar Jocke för lån av mc och Jessie för lån av hjälm, jacka och ryggskydd! Även svärmor som ställer upp som världens bästa handledare!

Nu har jag precis tonat bakrutan på bilen och det blev åt helvete...

Men annars är chiliconcarne rätt underskattat.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar