24 juli 2012

Nu kommer lite bilder igen!
Semestern är slut och jag har ångest för mina +2 kg efter allt festande och onyttig mat under semestern...
Nu är det rutin igen som gäller!

Bilderna visar vad jag gjort senaste veckan.
Tylösand/västkusten med Milla, Alex och Turid.
Fre: Tjejkväll ute hos mig med Alla brudar Josse, Linnéa, Matilda & Jessica.
Lör: bygga staket. Rasmus, Foppa och Fredde kom ut till oss i vanlig ordning med en tequila i högsta hugg.
Sön: ridtur 1,2 mil runt Nykil med Ronja & Stina.
Sola och luncha vid Drögen med Ronja.
Båttur i Södervik på kvällen med Turid, Basse Milla Chappo Holly & Björn.

Så har jag gjort massor annat typ ridit lektion, varit ute och sprungit, varit ute och gått innan jobbet, hjälpt Rosa att städa i "bo-på-lantgård-huset", köpt mc-kläder, pluggat teori.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar