11 april 2009

Glad påsk!

Äckligt bra kväll igår tjejer, trots min svaga kropp va jag på topp ;) den ni!
Vi va hos Jonna i Ljungsbro för att fira lite födelsedagar. Där blev det mat, smasha ballonger, spotta grodor, brottning, sång, dans m.m.. och stripteas! Vet ni hur 20 tjejer låter när 4 strippor glider in?
Senare blev det Platå, inte jättemycke folk ute. Vi sjöng för en vakt som fyllde år på 55an och helt plötsligt står sälen-gänget framför mig. Blev såklart lite "stora och lilla bollen" med Kubbe!

Josse, jag, Angelica & Miriam

Ensam hemma den här helgen också. Älskling kom hem!

Idag ska jag jobba i stan, skönt att sluta en timme tidigare än ikano. Sen tar jag hojen till Ledberg där det blir påsklunch och leta påskägg.
att man aldrig växer upp...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar