08 april 2009

Halsfluss?

Vaknade kl 05 av alarmet, men kunde inte röra mig, kunde inte andas..
Har så sjukt ont i halsen! Låg och tittade i taket i en timme innan jag kunde somna om. Jag tyckte så jäkla synd om mig själv så jag bara låg o grät.

Det här är mitt sista påsklov! Men jag hade bestämt mig för att jobba på Bilbyter den här veckan. Så i måndags var jag i Norrköping och inventerade. Igår gjorde jag så mycket jag hann och orkade i Linköping. Idag blev jag som sagt hemma. Missar/slipper däckbytarkvällen dock.

Kl 1 idag ska jag hämta min bettskena. Efter det måste jag till vårdcentralen så jag får nåt asså. Tror jag ska åka hem till Ledberg och bli lite ompysslad sen eftersom Älskling inte kommer hem förns kl 17.
Igår va vi barnvakt åt Jonna =) Älskade unge! Vi gick och köpte glass på macken o bara mös.


Gör mig såhär frisk och glad...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar