23 april 2009

Vaknade med 38,1 i feber imorse.. och jag som ska åka idag! Så jäääävla typiskt, men jag ska ta mig fan åka ändå! Man kan tro att jag kört världens träningspass så som jag svettas nu. Iprenen börjar väl värka nu?

Häromdagen var jag, Jessica o Josse på premiären av Linnéas dans/teater-uppvisning. Gick in gratis ^^ tyckte jag va bra som är så fattig.
Har som tur va fått en slant av pappa som jag kan shoppa för i Berlin. Han hade kvar euro sen förra helgen. Ca 1 950 svenska =) Bästa! Det är jag fasen värd för han glömde/hann inte köpa nåt till mig, men ALLA andra i familjen fick nåt.

Igår va det mys-kväll för mig o baben. Grillad kyckling framför tv:n.
Äääälskar dig!

You'll be right here with me..

1 kommentarer:

mickan sa...

Ha det så trevligt i Berlin... Kram

Skicka en kommentar