10 juli 2009

Ensam kundmottagare idag, rätt skönt! Slippa Karlbergs tjat och stress. Än så länge har det varit ovanligt lugnt. Stämplade in 06.33 imorse.

Ikväll ser det ut att bli hemmafest. Jag har visst bjudit hem lite folk. Matilda o Josse får komma lite tidigare så jag kan bjuda dem på mat. MYS. Regnet skapar ju inte direkt nåt partysug. Men lite alkohol kan va gött såhär på fredagar efter ännu en arbetsvecka.

Hann prata lite med min Björn innan jag somnade igårkväll. Blev killad på ryggen och då är det inte lätt att hålla sig vaken. Vi va inte hungriga/sugna på mat så det blev lite jordgubbar o glass. Älska!

Drömde föresten om en spindel inatt, och jag skrek åt Björn att han skulle döda den.
Imorse va det såklart en snabb o vidrig liten spindel i en av kartongerna som jag packade upp!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar