31 juli 2009

Till salu!
Igår fick jag ett mejl som fick mig att le o framförallt sakna...
Hej Likiz!
Jag saknar dig och din fina famlj inkl Björn.
Djävlas dom med dig, så hör av dig!
Jag plågar dom, ingen får djävlas med Palmgren family.
Vi hörs
När jag läser det här, låter det på skånska i mitt huvud. Har nog egentligen aldrig sett Jörgen som en lärare, mer som en förebild o bästa kompis. Vi har alltid gjort som han har gjort.
Igår blev det en fläsk-dag. Mamma o pappa bjöd på pizza, sen köpte jag o Björn en godispåse. När vi satt o mumsade på vårat godis märkte jag att vi inte har en enda godisbit som båda tycker om...
Vi kompletterar varann med andra ord!
Vet ni hur mycket jag hatar att åka buss? Så mycket att jag hellre går.. Det gjorde jag faktiskt häromdagen, men när jag kommit halvvägs så plockar Kindstrand o Kenn upp mig, för de åkte förbi just där jag va.
Idag har jag lärt mig ett nytt kortspel -Byggmulle! Alla på jobbet har trättnat på skitgubbe...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar