29 juli 2009

Ojoj, har verkligen inte haft tid o sitta framför denhär dumburken på länge.
I lördags kom min stora starka Björn hem från Tyskland. Vi var tvugna att smaka lite redan på kvällen med David, Matilda o våran slav Joar. Mycket fnittrig kväll o Sourz blev min nya favvo! Badade tunna också framåt natten o spelade UNO (som vi har gjort hela sommarn). Man somnar alltid lika gott efter tunnan, men att vakna kl 13 dagen efter kändes lite vääl.

Söndagen gick fort, eftersom vi sovit bort hela dagen! Björns pappa bjöd på glass i Motala, o sedan taco. Mmh..!
Måndagen va inte lika slapp.. Började 06.30 o jobbade över till 20.00! Tvättade massa bilar för att hinna ifatt lite. När jag väl kom hem o bara ville slänga mig i sängen föll jag för ett grupptryck. Josse o Matilda hade tjatat hela kvällen om måndagsklubben i Vadstena. Och jag kunde inte tacka nej som vanligt.. Sjukt rolig kväll blev det. Förmodligen för att jag inte hade några som helst förväntningar.


Och nu till det roligaste -Liseberg! Igår tog jag ledigt för att åka till Liseberg med Sofie, Kero o Björn. Jag som aldrig varit på Liseberg fick mig endel upplevelser. Tycker inte ens om karuseller. Tills igår då. Jag åkte t.o.m Balder! Såå jäkla nöjd efteråt. Det va ju sinnessjukt! Jag va så jäkla rädd men hade så otroligt kul.


Jag ser tydligen ut som en rockstjärna idag,

bara för jag inte brukar ha utsläppt hår.

1 kommentarer:

Lisa sa...

Tack så mycket :) Allt väl med dig?

Skicka en kommentar