12 juli 2009

Sjukt rolig o galen kväll i fredags om jag får säga mitt!
Måsta dra historien om mitt ögonbryn:
Nyberg blev inlåst på toan för handtaget lossnade. När jag skulle va snäll o hjälpa grabben fick jag upp dörren mitt på mitt ögonbryn. Jag blev chockad o Matilda började skrika "det blöder" o på bara nån sekund hade jag papper o is på huvet.
Dagen efter kom smärtan. Ser lite snett nu för det är så svullet. Och Inte nog med det -min handled är helt öm? Har även ont på nedersta kotorna i ryggen? Och fortfarande hes efter allt sjungande.
Lappen va också på plats eftersom han är i Linköping ett tag nu. "Ni måste prova, det är awsome!" Hahaha, lustigt att du alltid får en att skratta.

Igår rörde jag mig inte från soffan på hela dagen. Jag o älskling sov o vaknade, sov o vaknade. Hyrde Twilight från boxern som jag somnade ifrån. Såg även Ondskan men somnade ifrån slutet på den med.

Snart blir det fika hos famor som fyller 69!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar