03 augusti 2009



Flume Ride -Liseberg

Go´morron, sitter o äter lite jordgubbar med mjölk som jag plockade själv igår hos Björns mormor o morfar. Nu kom solen med! Perfekt, för om ca 10 min ska jag hoppa på räserhojen o trampa till Bilbyter. Börjar 7.30 denhär veckan.

Jag har fått sån beslutsångest över hur jag ska göra i höst.. Vet verkligen inte vad jag vill. Som vanligt! Jag hoppas att jag inte har nåt val. Så mycket enklare det skulle va.

Helgen har varit hur slapp o mysig som helst. I fredags firade vi att Kero rycker in idag. Blev en liten surprise för grabben. Länge sedan jag skrattade så mycket med min Faffe. Vi cyklade genom stan o stannade på brask för o köpa körv. Hittade även en cykel som funkade galant. Här kommer Lickis & Brickis! Ja, hon har ju fått brillor också.

Lördagen blev en kort utesväng med Baben. Vi var på Afrodite o käkade med hans familj innan. Sedan en sväng till Laine o sen NHs uteservering.

Mitt shoppingsug är enormt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar