17 augusti 2009

Varför blev jag så dålig på att uppdatera?

I fredags blev det party party på rundelsgatan! Vi gick o la oss innan alla ens gått hem.
Lördagen bestod av en snabbfika hos farmor & farfar samtidigt som vi lämnade whiskey o hämtade kräftor. Efter det fikade vi hos Marina & Kim eftersom Kim fyllde 25.
S m ö r g å s t å r t a !
Vidare till Steffe & Ida där det blev kräftskiva! Det va även Nykilsdagen i lördags, så vi satt i öltälten ett tag o sjöng med trubaduren.


Audi A4/S4 1,8T Quattro - 02 193hk -02

Igår åkte jag, Baben, David o Matilda till Eksjö för att kika på en bil till mig o Baben. Det började med att jag åkte o besiktade en Audi A4 i fredags på jobbet. Då kände jag att jag hade hittat hem, en sån ville jag ha! Nu ska vi bara fixa allt med banken o lån, sen är denna våran =D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar