13 augusti 2009

Hatar att fjälla.. blev bränd i fejjat efter båtutflykten fre-lör.
Annars då? Har fått ett jobberbjudande men jag är så kluven och jag vet inte exakt vad jag har att jämföra med än.

Den här veckan har varit lugna gatan. Förutom i måndags då jag o Josse satte oss på 55an kl 19 o kom inte därifrån förns det stängde. Ju mer vi drack desto bättre rabatt fick vi o tillslut blev det nog några gratis-glas! Så underbart att få lite spontan-tid tillsammans.
Snackade lite med Gina-Lina också som va ute o slirade i mjukisbraller. Hoppas du gör rätt nu!

Jag drar ihop en liten hemmafest imorn, för nu börjar lönen ta slut o krogarna har tjänat alldeles för mycket på mig.

Jag brukar alltid säga att jag hatar min chef mest av allt. Men det finns tydligen en som gör sig mer förtjänt av det!
Det här är början på slutet...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar