18 augusti 2009

Till frukost blev det citronvatten med iiis. Och en kaffe på det!
Igår samlades alla flickor hemma hos Jessica i Tallboda. Och jaa Linnéa, tänk va bra vi känner varann egentligen!
Idag ska jag jobba i Norrköping, så jag har lånat en i30 eftersom jag vanligtvis cyklar till jobbet. Inventering står på schemat och jag vet att det inte kommer bli färdigt idag...
Ikväll ska vi hem till Ledberg o bli bjudna på käk. Ska nog passa på att sy färdigt min kudde, ni kanske får se bild imorn!
Nu måste jag göra några mackor, eftersom de inte bjuder på frukost i Norrköping.

2 kommentarer:

Mami sa...

Inte mycke till frukost..vet inte ens om du får kalla d frukost....bli inte förvånad om polisen står utanför dörren en dag.dom har bara läst din blogg om din så kallade frukost:O :S ;P hjärtat äta bör man!!!pussåkram/mami

Lickis sa...

Ja, men jag äter ju frukost kl 9 också =)! Tror det är större risk att snuten kommer till dig Mami...

Skicka en kommentar