20 augusti 2009

Varför har jag näsblod? Hade det igårkväll med..
Vi har börjat med ett nytt schema på jobbet den här veckan som går ut på att man får va ledig var 3dje fredag. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.. man får ju sitta o äta frulle/lunch helt själv. I vanliga fall sitter vi o spelar kort på rasterna men nu finns det inget att göra. Blir lätt att man jobbar på rasterna också.
Inventering i Norrköping blev såklart inte färdig i tisdags.. Så jag måste dit nästa vecka igen. Hatar verkligen Norrköping! Så jävla tråkigt folk och miljön är också boooring.

Jag har bestämt mig nu angående jobb! Känns så otroligt skönt och jag vet inte varför jag ens tvekade när jag fick erbjudandet från Gina. Vet inte vad jag trodde eller gick o hoppades på. Men jag är nog inte den enda som gått en 3årig utbildning i "onödan"?

Det är skönt att va uppe tidigt på mornarna. Man kan bara mysa omkring i tofflor o morgonrocken ett tag. Har gjort mig en rejäl kopp te som jag sitter o smuttar på. Känner nämligen att ett virus börjar angripa min kropp..

En positiv sak med den här dagen än sålänge är att jag har träningsvärk! Har glömt hur skönt det är. Vill inte ens tänka på hur länge sen det va jag va på gymmet.. Men jag cyklar allt till jobbet! runt 8-9km/dag mmh!

"5 kramar om dagen
gör dig mer
lugn, nöjd och glad."

1 kommentarer:

mami sa...

tycker du gör helt rätt angående jobbet.så va d näsblod...eh...marina å hanna hade näsblod i början av sina graviditeter ;P du åå Baben måste komma hit varje dag åå ge mej kramar.....älskar att ha er här!!!ses imorron med nya bilen åå så firar vi den å Hannah med min smörgåstårta å prinsesstårta...krrrrraaaaammmmmmmmm!!!!

Skicka en kommentar