29 augusti 2009

Jag kan fan inte se på film överhuvetaget längre! Jag somnar jämt. Känner mig så jäkla tråkig och när jag vaknar blir jag arg på mig själv en stund men somnar om efter ett nytt försök..
Jag och Björn har försökt 2 dar i rad nu. 4 filmer och jag kan inte svara på hur nån slutar!

Det blev en lugn kväll igår som sagt med min Björn.
Ikväll däremot bjuds det på en redig krogrunda med Josse o Matilda. Ser även fram emot att träffa grabbsen med.

Det är så skönt att vara ledig på helgerna, men imorn ska jag jobba! En liten mjukstart på gina 13-17. Om ett par veckor blir mitt liv fyllt med helgjobb igen..
Men det ska bli skitkul att komma tillbaka till alla tjejer.

Nä, nu har jag druckit upp mitt morgonkaffe och ska ge mig ut på en morgonpromenad i det finfina vädret.
Du är sjuk
ni är sjukare
Vi blir hjälplösa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar