19 augusti 2010

Gårdagens:





Inte varje dag man får 10 röda rosor, därför uppskattas det extra mycket när man väl får dem tror jag. Min bättre hälft kom hem med dessa i lördags. Så himla gullig, och så oväntat. Ingen speciell orsak, bara för att vi älsklar varann. Tillräckligt speciell orsak. Björn är väldigt spontan, man ska helst inte planera eller förbereda nåt!

Imorse t.ex skulle han till tandläkaren o fixa tanden som han slagit ut igen. 07.20 hade han en tid. 06.45 vänder han sig mot mig i sängen och frågar om jag vet var Lilla torget ligger?
Han har alltså 35 min på sig, det tar 25 in till stan + parkering, och han vet inte ens vart han ska.
SMART GRABB
Men det är därför jag älskar honom som jag gör. Mycket.



Lämnade dethär busfröet hos mamma o pappa igår...

Då ville Zebbe visa sina nya stövlar. Och Tindra ville såklart va med på ett hörn.

Häromdagen när jag lämnade Holly innan jobbet så vinkade Tindra i fönstret. Men så började hon skrika och peka, men jag åkte. Sen berättade mamma att hon hade skrikit "Du glömde din hund!" Sen vände hon sig till Holly och sa "Hon komme nart"
Haha, tänk om jag skulle glömt henne på riktigt, som Tindra verkligen trodde...

1 kommentarer:

matilda sa...

Det ska du vara glad för... David ger aldrig mig blommor för att jag aldrig ger honom blommor.. Varför ska han få blommor för?! Han kan ju inte änns komma ihåg att sätta på sig kalsongerna. Hur ska han då komma ihåg att ta hand om blommor?!. OH MY GOOD!


<3

Skicka en kommentar