09 augusti 2010



Mycket bus hinner hon med. Lugnast när hon sover



Vad är det här för sommar?
Först hade vi en period med en jävla massa flugor.
Sen var det blinningar o bromsar överallt istället.
Efter nån vecka kom flugorna igen.
Och efter några veckor igen hade vi getingar som kröp på golvet o fönstrena va fulla av dem. Jag hade t.o.m en som kröp på mitt lår när jag satte mig i bilen under den perioden.
Igår dödade vi en hästmygga på toan. Och imorse hade jag ihjäl 3 i köksfönstret o en på toan. Vad kommer härnäst?

Jobbat i helgen så då får jag ledigt på måndagen. I fredags hade jag panik för jag var så rastlös o ville göra nåt men hade inte lust med nåt. Slutade med att jag hamnade hos Foppa med ett par grogg o Danell som sällskap. Hann tyvärr inte träffa Rasmus. Men vi finns alltid för varann.


Idag blir det väl en städdag. Men först lite försenat 11-kaffe o en av mammas bullar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar