06 augusti 2010

Semestern är slut så nu är det tuffa tag igen. Det är förjävligt att allt inte kan vara perfekt. Jag tycker att jag kämpar för det varje dag, men ibland gör man ju bara tvärtemot.



Min lilla Hollyboll är nu 5,5 månad (skriver man månad eller månader?).
Här är vi i Viggeby för några veckor sen med Malin, Kero, Linnéa, Lovisa & Matilda.

Jag o Björn har varit på Gotland en vecka med svärmor & Arne.

Älskling på Gotland




Plockade blommor till Björn på hans namnsdag,
fast det var i början av sommaren.


Den här kvällen ser mörkt ut. Jag vill ingenting...

2 kommentarer:

Jessica sa...

Du är perfekt. :)

Anonym sa...

du är som ett lyckopiller hela du <3 älskar att ha dej i min närhet...du åå dina syskon är bäst....älskar er <3 ps. håller helt med Jessica :) kram//mami <3

Skicka en kommentar