25 september 2010

Alldeles för trött för dethär. Jobbat 12-20 idag och fått ett uppdaterat schema som innebär jobb 6 helger i rad! Lördagsöndag! Vet inte vart jag tar vägen snart. Funderar på att ge dem fingret och inte skriva på nåt nytt kontrakt nästa vecka...


I veckan har jag varit ute och käkat på nya Ghingis, för att "ta farväl" av Mickan, med några från jobbet. Fint ställe! Mycket prat om barn tycker jag, men mycket trevligt.

Jag och Björn har bytt rum, bilder kommer när det är klart! Började med att jag fick en hylla av Ronja som var perfekt jeans/sko-hylla eller nåt. Men den fick inte plats i mitt lilla walk-in. Björn trivdes inte heller så bra med sitt rum eftersom det var en tapet med hjärtan (förstår inte varför...) Nu får jag även in ett sy-bord där jag kan ha min symaskin :)

Imorn ska vi fira Björn lite i efterskött sådär. Ett helt gäng på 30 pers blir vi.. hua. Idag har det städats och putsats och bakats tårtor (tack världens finaste mor, vet att dem blir bäst när du gör dem)

NU ska jag försöka sova efter en grogg.. Dock sitter David och Björn i vardagsrummet och leker tv-spels-nördar...

1 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaa "mina" smörgåstårtor är grymt goda ;P (min mammas recept).Du är en sådan fin människa och är värd ett bättre jobb du är så duktig och allt du tar dej för blir såå jäkla bra...önskar dej ett jobb där du blir uppskattad för det kanonjobb du gör.ska vi starta eget???du vet Lickis..killar åå tekniska prylar :S men som jag sa tidigare....plötsligt händer det och vipps så är dom vuxna ;P hahahaha skojade bara ;D lav ju sötnosen min <3

Skicka en kommentar