02 september 2010

I lördags var det byloppis/marknad i Tostebo. Jag drog in hela 550 kr. Bra att bli av med lite så man får plats med nytt. Jag sålde lite smycken, scarfar, kaninburen och lite kläder bl. a.
Kom dock hem med lite tallrikar, 2 par skor, ett plättjärn, mattor, dukar, en hylla, en jord till Lillan och en cd-skiva. Ehm, ja... fick ju typ hälften av mormor och moster =)


Snart ska jag och Björn åka till Söderköping med Lazagne. Kontroll igen hos veterinären. Känns bra, men man får alltid va beredd på ett slag i ansiktet.


Så jävla underbart fint att TRUE BLOOD har dragit igång säsong 3! Fast på nån jäkla kanal som vi inte har, men som Joar har. Onsdagar 20.00


Har lite nya bilder, men jag tror jag har lite tid över efter vet.besöket.

HEJ

0 kommentarer:

Skicka en kommentar