03 september 2010

Detta var inte alls bra, jag känner mig som en dålig människa.
Ni ska veta att jag står för allt som jag skriver här.

Men jag vill ju aldrig göra någon ledsen eller arg eller t.o.m besviken som kanske är värst av allt.
Jag har inte förmågan att skriva saker och ting snyggt. Jag är en jävel på att stava rätt, men att få fram det jag vill ha sagt på ett bra och neutralt sätt kan vara svårt. Ofta skriver jag vad jag tycker och då är det ju från mig det kommer så det är min uppfattning ni får läsa.

Jag menar hur som helst inget illa och jag står för vad jag skriver och för vad jag tycker. Jag kanske inte tycker likadant idag som igår, för vi lär oss nya saker hela tiden. Men jag kan ju fortfarande stå för vad jag har gjort och hålla med om att det var ett onödigt sätt att uttrycka sig på...

Jag ber om ursäkt, det ska inte hända igen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar