06 januari 2011

Hej igen. God jul och gott nytt år och god fortsättning!

Vad händer, och vad har hänt? Vad kommer att hända?
Mellandagsrean är över.Snön ligger kvar.Vi sover fortfarande i vardagsrummet framför brasan.Pluggar inför jaktprovet.Dricker te.Är förskyld.Köpt ny kalender för 2011.JA, det rullar på i vanlig ordning.


Såhär såg nyåret ut:

Middag i Storskogen hos Björns kusiner med massa vänner och alkohol.
"Kul att ni kom hit, alla dricker sprit, häll nu alkohol i alla era hååååål. SKÅL!"
En av många snapsvisor och egenkomponerade visor till maten.




Jag & Bejben


Påväg till den riktiga festen.
Björn, David, jag & Emelie




Nästan alla från middagen..
Nathalie tar kortet, och Dennis är borta?


Jag, Alexandra, Jolin & Sofia

Björn ca 23.30
Ja, så jag hade ingen att pussa på tolvslaget, som man brukar göra...
Idag är det trettondagen eller nåt sånt. Folk är lediga. Jag och Holly ska bara vara hemma idag. har ingen bil så har inget val.
sy lite kanske. kolla film. dricka te. elda. ta en promenad.en mysdag medan husse är i Romme hela dagen.
Håll nu utkik efter tätare uppdates här igen :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar