19 januari 2011

Vaknade upp som 21åring i fredags. Vaknade på bästa tänkbara sätt av Bejben som sjöng. Tända ljus överallt, kaffedoft, äggmacka och en jättefin kamera som jag INTE ska tappa, tappa bort eller låta nån stjäla! 4e gången gillt?



mamma, Zebbe, Reidar & farfar i fotöljen


Tindra & mormor



pappa, farmor, Louise & Åsa



Mia & Gryvik



mamma, Zebbe, Holly, Tindra, Malin & Kero



Björn & Tindra
(fick henne att erkänna att hon är kär i Björn)


Många fina vinflaskor fick jag. Totalt 10 st! Årets present ;) Mycket bra för jag är trött på att alltid ha tomma vinställ. Fick lite annat också: en klockan, ginakläder + presentkort, namnskyltar till hästarna, lyktor, pengar, blommor och ferraribilar. Önskade mig en ferrari av min moster så hon sponsrade med några hundra och en påse med ferraribilar/ahlgrens.


Jag kommer skriva ett nytt inlägg snart där jag visar min onepiece som jag äntligen fått hem och även den jag sytt själv!
Ni ska få se lite vårmode från Gina också som jag inhandlade igår...
Tjofadderittan, kaffe & köttbullar

0 kommentarer:

Skicka en kommentar