26 januari 2011


Resan är bokad och betald!
Så! jävla! braaaa!!!!
Saknar redan Matilda och det är pga henne vi tagit detta beslut. Att åka till USA. Trodde aldrig vi 5, en vacker dag, skulle hamna i New York! Så jävla sweeeeet.
Kommer säkert stöta på problem under vägens gång, men jag känner mig ruggigt positiv till detta och det finns inga problem som inte kan lösas?
Nahe, annars då?
Känner mig en smula förvirrad över min livssituation. Ni vet
Vem är jag? Vad gör jag? Vad ska jag göra? Vad har jag gjort? Vad känner jag? Hur har jag känt?Vad är viktigast?
ääh, nu ska jag måla lite. Kanske visar resultatet imorn för er :)

2 kommentarer:

JennyB sa...

ÅÅÅÅ vad skoj för er!
Jag är avis!
Tack för tidningarna idag, nu ska det klippas och klistras =)
Ses imorn!
Kraaam

Anonym sa...

Hjärtat mitt....ditt liv blir för d mesta vad du själv gör d till...sen kommer yttre faktorer in ibland åå ställer till d.Du är den mest fantastiska människa jag känner,allt du gör blir så bra,och du är en underbar kvinna som har finaste mannen...åå sicken hund sen då(har jag gjort ;P )ni bor i paradiset om du frågar Johan <3 du har en familj som älskar dej villkorslöst en svärmor och svärfar utöver d vanliga <3 alla människor du har omkring dej Lickis...älskar dej för den underbara människa du är.JAG ÄLSKAR DEJ MIN UNGE <3//mami <3

Skicka en kommentar