21 januari 2011













Jag har flyttat! Bor numera i den här schöningen som jag fick av min karl i julklapp.
Fuck off and die va go den är!!!



sitter och myser i den just nu och bara njuter av hur bra jag mår. Förtjänar tametusan ett glas vin tillsammans den här känslan. Fy fan va gött!
Idag vaknade jag, kände mig ledig och utan planer för dagen, bara vaknade upp. Björn kom hem 5 min efter mitt uppvaknande.
Vi gjorde kaffe och frukost tillsammans. Tände en brasa, retade Holly.
Gick tillsammans till stallet, där stannade jag i ca 1 timme. mockade, pysslade, borstade, pussade, klappade. Släppte ut hästarna och gick hemmåt med Hollybollen. '
Sen gjorde jag nåt som jag bara gör ett-par-tre-gånger om året: tappade upp en varm bad och gled ner i bubblorna med en ELLE-tidning och en kopp te.
Jag känner mig som en helt ny människa efter att ha skrubbat kroppen, rakat benen, smörjt in hela kroppen med jordgubbs-boby-butter, målat naglarna, lagt på ansiktsmask och borstat håret!
Fuck vilken bra fredag! Ikväll blir´e taco hos Ronja och sedan bowling.
det operfekta är det perfekta..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar