15 februari 2011

Fy sate för att vara sjuk. Har haft nån maginfluensa hela helgen, missar ju massa roligt! Och nu är jag förskyld istället så snoret rinner och huvudet dunkar. BLÄÄ

Jag ska göra så gott jag kan endå, för idag fick jag hoppa in och jobba 13-20. Tror jag stänger med Josse så det blir en bra kväll. Men får lite panik på lugnet om dagarna på jobbet. Typiskt februari. Man vill bara hänga om hela butiken bara för att man har tid till det, men ja... Jag är ju lite av en perfektionist så det borde väl passa mig rätt bra för nu har man verkligen tid att vika alla tröjor och storlekssortera jeans osv.

Igår var det alla hjärtans dag. Ganska mycket jams och trams kring det. Vi gjorde taco och tog ett bad under totalt tystnad i ca 40 min. Haha, trötta? Sen blev det en svalkande smoothie och ett avsnitt av True blood.

Tittar ut i snön på gärdet och ser ett stort hjärta med ett A och ett B på varsin sida. Namen, va gulligull han är den där Björn. Vad har hänt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du krryar på dej fort ungen min <3 d va nog den finaste allahjärtansdagpresent jag hört <3älskar er <3 // mami <3

Lickis sa...

Ja :) fast en dag försent

Skicka en kommentar