02 februari 2011

Stans segaste dator? Går inte ladda upp fler bilder, men jag fick med en iaf...
På mina tottisar imorse!

Jag tog ledigt idag. Kände att det kunde behövas, för den här veckan är helt jävla fullknökad mer saker att göra. I måndags var jag på utbildning med Handels, så nu har jag tagit på mig rollen som Handelsombud på min arbetsplats. Fick en hel del bra info, dessutom fick man betalt för att vara där samt frulle och lunch. Och fika.

Jag har varit så jääävla förbannad sedan den där kursen! Känner mig så jävla lurad så jag skäms. Det är bra att vara medveten om hur saker och ting ska vara på en arbetsplats som sagt. Jag visste inte om detta och det är en så liten sak som ett ord i kontraktet. Tänk om jag vetat om det innan. Men nu får man ta tjuren vid hornen, och det är svårare i efterhand.

Nog om det, fy fan.

Så här ser veckan ut i helhet:

mån - utbildning 9-15
- jobb 16-20

tis - jobb 7-16
- fira Turid

ons - hovslagare
- klippa sig

tors - morgonmöte
- jobb 11-17

fre - ledig
- ev. fira Martin

lör - jobb 10-17
- fira Malin

sön - jobb 11-17
- jakt

1 kommentarer:

sandra sa...

OJ vad vad var det för något? missade att kursen var annars hade jag också tänkt att gå.

kram/ sandra

Skicka en kommentar